Datum unosa: Cetvrtak 23.08.2007, 06:57, Naslov:
Suada, deca su nam vršnjaci...
Kad nam se sin upisivao u prvi razred, i mi smo prvo birali učitelja. I to je bilo važnije od toga što nam je ova škola za nijansu dalja. Drago mi je da je u pitanju osoba koja decu prvo nauči da zavole školu, pa tek onda sve ostalo.
Gradivo je stvarno obimno, i tačno je da deca provode u školi i po pet časova, i to u neinvetivnim ambijentima klasičnih učionica.
Učitelji imaju vrlo malo prostora za kreativnost, jer su u obavezi da u potpunosti ispoštuju program koji im nalaže Ministarstvo prosvete. One priče o rasterećivanju dece su izgleda bile i ostale samo priče...
Maculi, svaki savet je dobrodošao...
Kako npr. da ubedim dete da tekst iz čitanke nije "glupav i dosadan", da nije "za bebe"? Priče sličnog sadržaja je već upoznao u predškolskoj ustanovi, i više ga mede i zeke jednostavno ne zanimaju... Ne na taj način. On ne želi čitati o medama, nego o medvedima, u tome je poenta!
Uzeću za primer priču koja se zove "Brodić", a počinje otprilike sa: "Pošli da šetaju žabica, pile i mišić..." E tu on uzdiše, i buni se...
Zar nema stručnjaka koji bi nekako mogli osetiti interesovanja jednog savremenog deteta i prilagoditi program tome?